LG GW520 Calisto zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GW520 Calisto zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

SamsyBoy1 21-05-2011

deze gsm is slecht.
Ik heb er 199 euro voor betaald en heb er spijt van (gekocht in september 2009). hij gaat al een tijdje mee maar zie hier de problemen die ik heb gehad (bijna allemaal opgelost door batterij eruit te halen en weer in te steken)

-al meer dan 20 keer vastgelopen tijdens bluetooth/muziekspeler/verzenden sms
-valt geregeld uit
-zeeeeeeeer traag
-vanaf 1 week in bezit al veel krassen
-trilt niet meer
-smst lege berichtjes naar iedreen uit mijn contacten
-belt vanzelf (zelfs als hij op de kast ligt

afrader dus

vickje91 25-02-2010
Geschreven voor: LG GW520 Calisto zwart

Deze telefoon heeft mij alleen nog maar last bezorgd. Heb hem nu 3 maanden ongeveer en hij is al twee keer kapot geweest.
Eerst deed het touchscreen het niet, toen heel het qwerty toetsenbord. Ik ben er totaal niet over te spreken. De telefoon is ook wat aan de langzame kant, reageert niet meteen en als je zonder qwerty toetsenbord gaat typen dan kost het erg veel moeite om een nieuw woord in het woordenboek in te voeren. Wat ik ook vervelend vond is dat verzonden berichten soms bij "concepten" komen te staan in plaats van bij verzonden berichten, terwijl ik dan later hoor dat hij gewoon aan is gekomen.

Naast al deze minpunten is het een prima telefoon voor een lage prijs, maar als je twijfelt tussen deze of de samsung star, zou ik zeker voor de samsung star gaan (die heeft mijn zusje, en zij is er zeer over te spreken)

aljaihliahfaf 03-02-2010

---------- update review, 03-02-2010 ----------
fijne gsm fijn in gebruik en handig, ben er zeer tevreden mee

---------- 1e review, 21-12-2009 ----------
ik heb hem nu 2 weken en staat constant op tilt. ik heb hem altijd in hoesje gehad en scherm is helemaal bekrast. de toetsen werken ook niet meer. deze gsm is echt geen aanrader.

Dennis LG 19-10-2009
Geschreven voor: LG GW520 Calisto zwart

in 2 woorden: super mobiel!!
Hij is niet al te duur, heeft volledig touchscreen, volledig qwerty toetsenbord en 3 megapixel camera.

Hij is is heel erg practisch. De interface is bijna evenwijdig aan die van de Lg cookie, alleen dan zijn er extra functies. Als je het qwerty toetsenbord uitschuift draaien alle menu's op zijn zij. Dan ligt hij nog lekkerder in de hand. Het tochscreen is groot genoeg en reageert goed op aanrakingen. Het toetsenbord heeft in de rechter-bovenhoek ook allemaal extra tekens die actief worden als je een rood knopje indrukt aan de linkerkant van het toetsenbord. Hij heeft ook nog een apparte shift knop die ook dient als caps. Er zijn zelfs bovenaan het toetsenbord 2 lampjes die aangeven of de shift of die rode actief is. Alle knopjes inclusief de extra tekens zijn goed verlicht.

De multi-tasking knop werkt net als bij de cookie en andere black label series van Lg. je kan tot wel 5 programma's tegelijk aan zetten en snel schakelen tussen het menu, startpagina en je favoriete programma's die in een speciaal menu staan.
De startpagina werkt ook weer hetzelfde als bij de Lg cookie alleen heeft deze extra widgets. De widgets zijn:

- analoge klok/alarm klok
- agenda
- kladblok/memo
- radiospeler
- muziekspeler
- het weer
- wereld tijd
- balk met aantal ontvangen smsjes, e-mails en gemiste oproepen
-snel zoeken op het internet
-foto viewer

Alle widgets zijn een soort van snelkoppelingen naar programma's, maar werken het widgetmenu als eigen programma's. dus als je de fotoviewer aanklikt zie je een foto (ook in het klein al), als je er nogmaals op klikt kan je er voor zorgen dat er teleksn een andere afbeelding komt en je kunt ook snel bladeren door foto's door naar links e naar rechts te schuiven met je vinger. als je nogmaals op de foto klikt dan ga je naar de gallerij. zo werkt het bij elke widget.

als je in het widget-menu(startpagina) naar links of naar rechts veegt, krijg je de livesquare. Hierin zie je poppetjes of dieren staan die je aan contacten kan toewijzen. als je iemand hebt gebelt dan komt die-gene automatisch in livesquare. Hoe meer je die persoon belt hoe meer beesten en/of bloemetjes etc. er rond het poppetje komen te staan. Als je een bericht hebt komt dit naast het poppetje te staan. als je op een poppetje klikt dan kun je snel een sms'je sturen of bellen.

De 3 megapixel camera is best wle goed. je maakt er scherpe foto's mee, al is het jammer dat er geen macro op zit. hierdoor worden foto's van dichtbij heel onscherp. Verder kan je de foto's met super vele effecten bewerken (net als bij de cookie) en kun je zelfs gezichten laten vervormen.

Er zit nog veel meer op maar dan vertel ik al te veel! Ik ben heel tevreden met dit toestel en heb nog maar enkele problemen gehad, zoals dat ik zomaar iemand had gebeld. Bij de Lg cookie was het ook bekend dat het mobieltje zomaar mensen ging bellen ook al stond hij op schermslot. Waarschijnlijk is het mobieltje bij mijn perongeluk geactiveert in mijn broekzak.
Ook livesquare werkt niet helemaal perfect. Ik had het nummerinformatie 1202 van t-mobile gebeld en toen kwam er ineens een bestaand contact in mijn livesquare te staan en zo ook bij andere nummers die geen 06 of gewone telefoons nummers waren.

voor de rest een top mobiel! geen moment aan twijfelen!